loading...
عقل سرخ
Mohammad بازدید : 19 جمعه 12 مهر 1392 نظرات (0)

1-وجودم تنها یک حرف است وزیستنم تنها گفتن است همان یک حرف.

اما سه گونه است: سخن گفتن و معلمی کردن و نوشتن آنچه تنها مردم میپسندند سخن گفتن است آنچه هم من و هم مردم معلمی کردن و آنچه خودم را راضی میکند و احساس میکنم که به آن نه کار ک زندگی میکنم نوشتن است.

2-رهایی خویشتن:شبنم که تمام شب را در انتظار خاموش مانده است با نخستین بوسه آفتاب بودن خود را رها میکند و این عشق بازی اوست                                                              

3- تاثیر هر سخنی تنها به اندازه ی نیرویی که در کلمات وعباراتش داد نیست به آن چه مخاطب در دل و روح خود دارد نیز مربوط است.

4-میدانم اگر انسان خود آگاهی و عصیان را از خود دور کند میتواند عمری را بخوابد و آرام و آسوده زندگانی نماید

5-حرفهایی هست برای نگفتن و ارزش عمیق هر کسی به اندازه ی حرف هایی است که برای نگفتن دارد

7-آدمیت یعنی از دست دادن بهشت یعنی هبوط تبعید کویر.غربت............

6-حتی فکر مکم که گذشته را فراموش کنی تا یاد گذشته نیفتی و گرفتار نشوی

8-خداوند نعمت بزرگی که به آدم ها داده این است که از شنیدن سکوت عاجزند و از این رو است که همه آسوده و خوش زندگی میکنند

9-حوادث انسان های بزرگ رو متعالی و انسان های کوچیک رو متلاشی میکند.

 10- من رقص دختران هندی را بیشتر از پدر و مادرم دوس دارم چون پدر و مادرم از روی عادت نماز میخوانند ولی آن ها با عشق میرقصند  

              

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 22
  • بازدید سال : 107
  • بازدید کلی : 32,230
  • کدهای اختصاصی

    کد ِکج شدَنِ تَصآویر

    کداهنگ برای وبلاگ